¨

Direktlänk till inlägg 7 april 2009

Ingen väckarklocka idag

Av nena - 7 april 2009 10:09

som ringde (bara för maken, men den hörde jag inte).

Skönt att kunna sova tills man vaknar.

Natten har varit ganska så ok och jag känner mig rätt så utvilad.


 M hon är hängig idag, förkylningen gör sig påmind.

Hennes vanliga otur när det är lov :(

Fast glad är hon i alla fall :)


 J är mindre glad, det är idag hon ska till tandis och skära lite så att tanden kan hitta ut.
Hon vill ha mig med men eftersom jag knappt klarade tandutdragningen för ett år sedan  på henne så är det bättre att pappa åker med henne. Jag är inte till något större stöd för henne när det är dags.

 Hon har inte brytt sig om detta inna men nu är det jobbigt och det är ju tur att hon inte grubblat på det sedan hon fick veta...


 Idag är det ingen sol här, inte än i alla fall men den kommer kanske. Jag hoppas på det.


 Nu ska jag ta en bloggpromenad.

Ha en skön dag.


 
 
Filifjonkan

Filifjonkan

7 april 2009 11:11

Hej Nena Hoppas det går bra då hos Tandis för tösen din.Aldrig roligt att gå dit och förkyld på lovet är ju inte heller någon höjdare men kanske går det över fort hoppas vi.Hade du ingen sol ännu m,en tror den kommer då här lyser den hej vilt så ha det så bra idag då.

http://filifjonkan-se.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

7 april 2009 11:11

Snäckan - Klart jag vill följa med när du flyttar ;)

 
-Nena-

-Nena-

7 april 2009 11:13

Filifjonkan - Det känns som om den är på G nu faktiskt.
Nej tandis och förkylningar kan man vara utan.

http://nena.bloggagratis.se

 
Pisan

Pisan

7 april 2009 12:18

Hoppas tandläkarbesöket gått bra. Skönt att sova tills man vaknar av sig själv, det är så det skall vara ju, eller hur? Ha det gott! Kram!

http://pisansblogg.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

8 april 2009 10:30

Pisan - Fick göra det idag också och det är så skönt för kroppen :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards