¨

Direktlänk till inlägg 4 april 2009

Snabba ryck

Av nena - 4 april 2009 17:05

 Har väl aldrig varit med om att J hittat skor så snabbt.
Det brukar vara jättesvårt att hitta, det är fel färg, det klämmer här eller där, de glappar och ja alla fel man nu kan hitta på en sko kan hon komma med + lite till.
Nu hittade hon ett par gympakängor och det redan innan hon kom in i affären.
Hon såg dem på långt håll där genom de stora skyltfönsterna som affären hade och sa direkt, de ska jag ha.

Hittade storleken, provade och vi gick till kassan. Jag hann inte hitta en solig bänk eftersom jag gick med henne medan maken gick på apoteket.


 Här hemma har vi suttit i solen och bara jäst. Åt våfflor till en sen lunch och snart ska vi åka hem till vänner på middag.

Hela familjen ska med och töserna har packat ner playstationspel som de ska spela med sonen i huset.


 Jag har fortfarande väldigt ont och är inte så där på topp men känner ändå att jag inte vill att vi ska ringa återbud för jag har verkligen längtat efter den här kvällen.
Kan behöva få skratta av mig lite och det kommer garanterat bli en hel del skratt, det brukar det bli när vi ses.


 Ha en skön fortsättning på lördagen.

Photobucket  
 
wiper

wiper

4 april 2009 17:41

Vilken rolig och gullig bildsvit ;)
Hoppas det går bra i kväll och att du får riktigt roligt
kram

Ps. Tack för informationen om äggrullning ;)
min man visste inte om detta heller

http://wiper.bloggagratis.se

 
Snäckan

Snäckan

4 april 2009 18:59

Brukar ha samma problem när det ska köpas skor till min son. Härligt när det någon gång inte är så.
Hoppas det blir en trevlig kväll!

http://fibrodagboken.bloggagratis.se

 
Kimmie

Kimmie

4 april 2009 20:22

Hoppas du fått skratta och haft en härlig kväll med vänner - det kan vara rena medicinen.

http://kimmietid.blogspot.com

 
Sofia

Sofia

4 april 2009 22:08

Hoppas du haft en trevlig kväll med vännerna och att middagen var god :)

http://hoppet.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

4 april 2009 23:21

wiper - Äggrullning är nog inte så vanligt överallt nej.
Det är kul och vi brukar bygga bana till påsk.

 
Ingen bild

-Nena-

4 april 2009 23:22

Snäckan - Ja det är skönt när det går fort och de hittar något direkt, annars kan det ta dagar innan det blir nya skor.

 
Ingen bild

-Nena-

4 april 2009 23:22

Kimmie - Ja det har varit mycket skratt i kväll och det behövdes.

 
Ingen bild

-Nena-

4 april 2009 23:23

Sofia - tack, jo vi har haft det trevligt och maten var god

 
janet65

janet65

5 april 2009 01:27

tråkigt att du har ont men hoppas du fick en rolig och mysig stund vid middagen i alla fall och att du inte har allt för ont efterråt. soliga vårhälsningar från mig och kram

http://janet65.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

5 april 2009 18:51

janet65 - Det blev en lyckad kväll trots allt och inte allt för jobbigt idag.
Kram

http://nena.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards