¨

Direktlänk till inlägg 7 februari 2009

En hel del avklarat

Av nena - 7 februari 2009 13:13

Det har gått smidigt idag så det mesta som skulle göras är avklarat och nu väntar i stort sätt bara kalas för svärmor.

Skönt när det bara rullar på ibland.

Köpte fina handdukar till svärmor som hon kan ha i sitt snart klara nyrenoverade badrum.  Roligt att ha något nytt och fint då.

Sen har jag gjort en cd-skiva med mixmusik till henne.


 Nu en hundrunda och sen lite fika.

 
 
Ingen bild

Ingela

7 februari 2009 15:59

hej, dum som ja e :P.. måste fråga hur man kan få hjärtan o sånt? =)

 
helga

helga

7 februari 2009 17:11

Det var ju kanonbra presenter!!

http://helga1.bloggagratis.se

 
Jennie

Jennie

7 februari 2009 21:56

Hoppas kalaset gick bra och att hon tyckte om handdukarna. Det är sånt man behöver men inte köper till sig själv... ( Man = jag )

http://missJennie.blogg.se

 
-Nena-

-Nena-

7 februari 2009 23:32

Ingela - Inte är du dum inte. Tyvärr minns jag inte koden som jag hade men det går bra att kopiera mitt hjärta och klistra in har jag för mig.

http://nena.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

7 februari 2009 23:32

helga - Ja det blev en bra present.

 
Ingen bild

-Nena-

7 februari 2009 23:33

Jennie - kalaset gick bra och handukarna uppskattades.
Jag är likadan, köper sällan sådant själv men tänkte göra nu för jag gillade de vi gav bort.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards