¨

Direktlänk till inlägg 5 februari 2009

Sur-dag

Av nena - 5 februari 2009 07:30

Jag somnade igen i natt men har sovit dåligt. Har drömt en massa konstigt. Så konstigt att jag var sur på maken när jag vaknade. Gillar inte sådana drömmar då man knappt vet vad som är dröm och verklighet då man vaknar, det är jobbigt och stackars P visste inte varför jag fräste.

Saken blev ju inte bättre då jag tittade ut och det var alldeles vitt och det kom mer vitt uppifrån.

När sen J tar på sig stövlarna så såg vi att sulan är på väg att släppa...

Det är inte min dag idag känns det som.


Tror jag går och lägger mig igen och göra ett nytt försök att få en bättre start på dagen...

 
 
Kimmie

Kimmie

5 februari 2009 08:22

Kan förstå att maken blev förvånad =)
Hoppas dagen bättrar sig.

http://kimmietid.blogspot.com

 
helga

helga

5 februari 2009 09:54

Ta du en tupplur och börja om på nytt senare!!

http://helga1.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

5 februari 2009 11:59

Kimmie - Ja han såg ganska förvånad ut *s* Nu känns det bättre.

http://nena.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

5 februari 2009 12:00

helga - Det var skönt med en nystart.

http://nena.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards