¨

Direktlänk till inlägg 4 februari 2009

Kalt och rått ute

Av nena - 4 februari 2009 12:37

 Frös om näsan när jag var på en kortare runda med hundarna.

de verkade inte heller gilla det kalla och råa för de ville med in direkt idag, annars så stannar de gärna på tomten ett tag när vi kommer hem.

Nu har den stora kurat ihop sig i bia-bädden och den lilla skruttan hon har lagt sig på min säng.


 Än har jag inte hört ifrån töserna så det går väl bra i skola. Sa till dem när de gick att om det inte skulle fungera så får de ringa hem.

Kan tänka mig att båda är trötta när de kommer hem men det är skönt att de är igång igen.
J har ju varit hemma sedan förra onsdagen med sin sega förkylning.


 Jag som normalt inte gillar att vara hemma själv, tycker det är trist har tyckt att det varit himla skönt att bara kunna lulla runt och göra det som faller mig in...


 Nu tänkte jag slänga mig på soffan och se om jag hittar någon film att se eller vad tv´n annars har att erbjuda.

 
 
Filifjonkan

Filifjonkan

4 februari 2009 13:49

Hej Nena, Ja visst är det råkallt ute idag Var till min brevlåda efter posten och hann bli stelfrusen de är ca 11 meter från farstubron bara. Men jag går ju försiktigt just nu med mitt knä så det är väl därför Hoppas det gick bra för dem nu då i skolan brukar vara ganska tufft första dagen efter att ha varit sjuk,Hoppas du har det skönt där i soffan.

http://filifjonkan-se.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

4 februari 2009 14:53

Filifjonkan - Ja ut vill jag inte mer idag så hundarna har varit på tomten och busat själv en stund och sen får maken ta långrundan när han kommer hem. Brrrrr
Jodå det var skönt i soffan men det var inget kul att titta på tyvärr...

http://nena.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards