¨

Direktlänk till inlägg 11 december 2008

Torsdag

Av nena - 11 december 2008 07:14

Nu har det krupit ner under nollan och maken fick skrapa rutorna på bilen innan han kunde köra till jobbet. Brrrrr.


 Snart ska töserna ge sig av mot skolan. Idag var det svårt att få upp dem.

M har prov idag, inget hon ser fram emot, hon sa för en stund sen att hon glömt allt hon pluggat in men jag försökte peppa henne och säga att det kommer tillbaka när det är dags. Känner så väl igen den känslan, man pluggar och pluggar och tycker man har det men så är det borta när man vaknar på prov-morgonen.


 Mitt monster är kvar, jag har försökt pratat med det och bett snällt om att vi ska bli vänner men det vill h*n inte.
Ska ta och lägga mig igen och läsa lite tidningar och bara ta en vääääldigt lugn morgon. Jag tror jag får sällskap till frukost för maken han är och jobbar i närheten, det kan ju vara skönt.


 Ha en bra torsdag.

 
 
Micke

Micke

11 december 2008 08:20

Godmorgon... Ja säger inte att det funkar för alla men det gick bra här :D Snöar idag med...

http://tomten.bloggagratis.se

 
helga

helga

11 december 2008 08:26

Vad kul att ni ska prova att göra grissinin. Bra att du får hjälp med kavlandet.

Dottern och sonen har båda prov idag igen. Det är mycket med skolan nu.

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
Kimmie

Kimmie

11 december 2008 09:01

Det är hemskt när det känns som om man glömt allt, som tur är brukar det komma tillbaks.
Sonen har också prov idag.

http://kimmietid.blogspot.com

 
Filifjonkan huttrar

Filifjonkan huttrar

11 december 2008 09:21

Morrn morrn Nena,,,ja det är en kall morgon idag hos mig med och attans halt ute jösses sopade fram till brevlådan och dit går jag inte utan gåstavarna nu har ställt dem på farstubron så jag inte rusar iväg bara och slår på rot jag är expert på det både ute och inne tyvärr.Låter skönt med en lugn och stilla morgon hoppas det lugnar sig med din värk...min morgonpillerdos är svald så nu är jag mätt flinar,,,Ha det så gott där i goa sängen då

http://filifjonkan-se

 
-Nena-

-Nena-

11 december 2008 12:31

Micke - Bra att det gick bra. Här har de lovat snö i morgon.

helga - Ja det ska bli spännande att testa dem ;)

Kimmie - Usch ja, jag såg förtvivlan i hennes ögon när hon sa att allt var borta.
Vi som trodde hon bara hade detta provet innan jul, nu har ett matteprov kommit till nästa vecka men sen ska det vara lugnt.

Filifjonkan - Ja du får vara försiktig så du inte faller och bryter några ben eller armar. Stavar är bra hjälpmedel i det hala.


http://nena.bloggagratis.se

 
Pisan

Pisan

11 december 2008 17:32

Tjingeling! Hur gick det för tjejen på provet nu då? Bra va? Jag minns hur det var... Hoppas du kunnat ha en riktigt lugn och rofylld dag. Kram!

http://pisan.bloggsida.se

 
-Nena-

-Nena-

11 december 2008 17:46

Pisan - Jodå det dottern pluggat in kom tillbaka igen som tur var och provet gick bra.

http://nena.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards