¨

Direktlänk till inlägg 4 december 2008

Hemma igen med trötta fötter

Av nena - 4 december 2008 15:56

Hittade inte så många julklappar men inköpen är i alla fall påbörjade och det känns bra. En del saker tittade jag mest på och la igen för att fundera och prata med maken om det.

 Det lyser fint i mitt ena fönster nu. Klockor med ljus i blev det. I andra fönstret vill jag ha en ljusstake men hittade ingens om jag gillade och som passar på vår smala fönsterkarm.

Ur högtalarna strömmar julmusik från SR+s webbradio Bjällerklang och jag försöker hitta den där riktiga julkänslan.

 J kunde inte ha gympa idag eftersom det var minusgrader (kanske inte riktigt men det var bra mycket närmre nollan än inte) i gympahallen. Värmen hade lagt av igen tydligen.
Information från storasyrran då J själv är hos kompisen H.
Änglavingar har jag också hittat. På Panduro så nu kan jag stryka det från kom-ihåg-listan.

 Nu kommer snart J och P hem och jag ska påbörja dagens middag.


helga - Hittade Helga några klappar?

Pisan - Jo idag mår jag ganska hyfsat, skönt och jag hoppas du också mår ok. (har inte hunnit på min bloggrunda än)

Kimmie - Ja halt var det på sina ställen men jag lyckades hålla mig på benen.

Jennie - Ja jag fick höra av maken att det var väldigt jobbigt att få loss isen från rutorna då han skulle iväg och att det var halt då han kasade till jobb.

 
 
helga

helga

4 december 2008 18:28

Jodå, några hittade jag...

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
Micke

Micke

4 december 2008 19:07

Ärtsoppa är så gott...
Julklappar finner du hos oss på:

www.metrobloggen.se/mm04

http://tomten.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards