¨

Direktlänk till inlägg 25 november 2008

2 timme i telefonen

Av nena - 25 november 2008 16:28

har jag nu suttit.
Vi har träffat ett annat par när vi lämnat J på scouterna och börjat prata mer och mer. I våras sa vi att nu måste vi försöka träffas en kväll i sommar, grilla och sitta och snacka en massa.
Det har inte blivit av trots att vi bägge tänkt ta tag i det hela sommaren.

 Nu när scouterna drog igång igen så sa vi att nu måste det verkligen ske och nästa helg ska vi hem till dem och idag ringde frun och det är alltså henne jag snackat med i 2½ timme.

Trött är jag men ändå mycket piggare och gladare ;)
 Vi har inte så många nära vänner på nära håll och det är så kul om detta kan fungera för vi bor nära varandra. Lättare att bara vara spontan och slippa planera besök osv. Inte för att jag skulle vilja vara utan de långväga vännerna men vi ses ju inte så ofta som vi egentligen skulle vilja.

 Nu väntar jag hem J och maken och sen blir det köttbullar/pannbiff med potatismos.

 
 
helga

helga

26 november 2008 09:32

Vad kul med nya kontakter. Tänk att ni pratade i hela 2,5 timme ;)

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
Nini

Nini

26 november 2008 11:06

Vänner är underbart och kan man få ha dem på nära håll - desto bättre! *ler*

http://nini.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards