¨

Direktlänk till inlägg 21 november 2008

Hittade en utmaning

Av nena - 21 november 2008 14:32

hos Helga som jag tänkte ge mig på.

Man ska öppna mappen med sina foto och lägga upp sjätte bilden och berätta om den.


 Jag har två mappar med foto och detta är sjätte bilden från ena mappen

När vi var och köpte träd till pappa i slutet av oktober så har de en stor damm där vi var och de hade jättefiskar i den. Maken han höll handen ovanför och denna filur trodde det var mat och gapade stort *ler*.


Ur andra mappen är detta bild nummer 6

Det är Molly och vår lilla ängel Dixi.
Dixi älskade att ligga på Mollan när hon sov och Mollan trivdes att ha henne där


 Utmanar ingen speciell utan den som känner för det kan göra det.


 
 
helga

helga

21 november 2008 15:02

Vad kul att du antog utmaningen. Båda bilderna är kanon på sitt sätt!! Trevlig helg!! Jag ska jobba ...

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
Nini

Nini

23 november 2008 12:41

Utmaningen är antagen!

http://nini.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards