¨

Direktlänk till inlägg 10 oktober 2008

Mätt i magen

Av nena - 10 oktober 2008 18:30

Hade jag inte varit en sådan väluppfostrad flicka om jag är hade jag nog kunnat lägga upp en rejäl rap nu, så mätt är jag.
Kebabrullen vi köpte var stor och då menar jag verkligen STOR. och god så man kunde ju inte sluta äta heller ;)

 Mötet i skolan gick bra. M ska ha minnesträning med hjälp av ett datorprogram. Det är ett samarbete med Karolinska Universitetssjukhuset och det verkar väldigt bra och andra som gjort det på skolan har fått bra resultat.

M var sugen att starta direkt men det är ju praktik och lov nu som gäller 3 veckor framåt.

 Jag kom iväg och handlade innan mötet också för att slippa trängas med en massa andra senare. Fötterna har jag ont i fortfarande så det kvittade ju.
Köpte rygga åt J också som sitter bättre på hennes rygg inför den kommande hajken Nästa helg bär det av på första lägret som patrullscout.

 helga - Det känns ganska skönt när det är klart och sorterat ;) Ja J brukar få till fina bilder.

Kimmie - Ja det kan nog bli en äppelkaka av de äpplena ;)

Nini - Här hemma var det jag som kom ihåg att töserna hade namnsdag men att jag heter samma var det ingen som kom ihåg *S*
Visst är det fina äpplen och J är nog den bästa fotografen vi har här hemma.


´

Kitty Weekend Pictures, Images and Photos  
 
Kimmie

Kimmie

11 oktober 2008 14:14

Toppen att det finns så fina hjälpmedel numera. Hoppas hon kommer att trivas på sin praktik också.

http://kimmietid.blogspot.com

 
Nini

Nini

11 oktober 2008 20:23

Vad härligt med en skola som stöttar och ser till att skaffa den hjälp som finns! Plus i kanten åt dem!

http://nini.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards