¨

Direktlänk till inlägg 1 oktober 2008

Onsdagen den 1 oktober

Av nena - 1 oktober 2008 07:29

 Inte speciellt pigg men vaknade tidigt i alla fall.

Har hunnit med att hänga upp tvätten som jag tvättat i natt och startat en ny maskin.

 Idag är det väldigt rått utanför dörren. Termometern visar 10 grader men det känns som betydligt kallare. Töserna plockade fram de lite tunnare vinterjackorna nu och J har både vantar och mössa nu när de ska ge sig av mot skolbussen.
Svårt att veta vad man ska ta på sig när det är så väldigt skiftande. I helgen gick vi ju i bara t-tröja och tunn jacka och var varma.

 Nu ska jag lägga mig för att läsa lite och vänta på maken som kommer hem och äter frukost idag. Trevligt med lite sällskap.
Ha en skön onsdag!

 
 
Nini

Nini

1 oktober 2008 08:42

Ja, idag var det en ruggig morgon *hu*

Tänker utnyttja dig nu! ;-)
Hoppas att Annica läser kommentarerna här - jag har försökt kommentera på hennes blogg en bra stund nu, men blir utkastad varje gång ;-)
Här är kommentaren: "Tummarna hålles fortfarande". Slut kommentar. *ler*

http://nini.bloggagratis.se

 
Kimmie

Kimmie

1 oktober 2008 08:44

En trevlig onsdag till dig också.
Man får tända lite ljus och ha det lite mysigt inne när det är rått och mörkt ute.

http://kimmietid.blogspot.com

 
Ingen bild

Annica

1 oktober 2008 14:44

Hmmm utkastad hos mig...Månne det berodde på den korta frisyr du visade som jag verkligen avskydde. Och samma sak på Nena. Ni passar inte i kort...HUAAAA :-D
Mysko men det ska gå att kommentera.Kanske vajs på bloggen för tillfället

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards