¨

Direktlänk till inlägg 6 augusti 2008

Ändrade planer

Av nena - 6 augusti 2008 16:13

ja inte med kräftskivan utan dagen blev lite annorlunda än vad vi tänkt.
Vi bestämde att vi skulle åka och se på färg men så blev det inte utan en kusin till P ringde och hade en maskin som hon ville bli av med och den skulle till svärfar. Så vi åkte och lånade bil och släp och hämtade hem klumpen.
Jag var sen med min mamma och handlade. På bolaget för att köpa öl till maken och fick visa leg... vet inte om jag blev så glad för det. Är man snart 39 så vill i alla fall  jag se äldre ut än 20.

 Hittade ingen kul blomma till svärmor att ta med ikväll men väl fräcka ljus som passar att tända ikväll.

 Nu väntar duschen och jag hoppas att det finns liiite varmvatten kvar till mig efter att de andra i familjen duschat.

Ha en skön kväll och tack för kommentarerna.

 
 
Ingen bild

Annica

6 augusti 2008 22:04

Lyckliga du som får visa leg. Det vill jag också göra :-D

 
Kimmie

Kimmie

7 augusti 2008 06:25

Jösses, sist jag fick visa leg då var jag nog 25. Ta det som en komplimang.

http://kimmietid.blogspot.com

 
helga

helga

7 augusti 2008 10:25

Jag skulle bli överlycklig om jag fick visa leg. Det har aldrig hänt mig inte ens när jag var under 20. Min syrra fick frågan om hon skulle lösa barnbiljett på bussen för ett tag sedan då var hon 40.

http://www.helga1.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards