¨

Direktlänk till inlägg 20 juni 2008

20 juni 2008 Midsommarafton

Av nena - 20 juni 2008 10:30

 M har tidningarna idag och P hjälper henne så att det ska gå fortare.
Han gick på jouren idag så vi hoppa på att han slipper rycka  ut, hade ju inte varit så kul.
 Det regnar inte och det är ju lite konstigt med tanken på vad det är för dag... men men det kommer säkert. Fast det gör inget för vår del då vi sitter inne på mammas stora altan.

 

 
 
Jennie

Jennie

20 juni 2008 11:48

Glad midsommar på dig med !

Döden kommer sällen ensam, igår hittade jag en död mus i buren när jag skulle gå kvällsrundan med alla djuren :S Det var så där lagom roligt...
Men men, nu är det en bunke kattungar som ska säljas också sen är det lugnt i huset igen ...

Kram Jennie

http://missJennie.blogg.se

 
Ingen bild

Annica

20 juni 2008 12:55

Trevlig midsommar er med från oss här långt borta.
Blir bara att bara hemma i all skönans ro.
Hörde av pappa att min ena bror invaderat hans hem och pappa med sambo tog flykten och for till pappas barndomshem för sova.

Sjyssta puckon till syskon som har egen stuga men där kan man inte bo för det är minsann risigt och inget rinnande vatten.

Skönt att slippa eländet som stackars pappa har.
Tur att jag stannade hemma och inte for till vår egen stuga och i misstag mötte något av mina syskon :-/
Visst hörs det att man älskar syskonen jättemycket va?*IRONI*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards