¨

Direktlänk till inlägg 16 maj 2008

Paus och vila

Av nena - 16 maj 2008 12:48

Svetten ringer längs ryggen känns det som. Här är varmt trots att fönsterna är öppna. Jag känner hur jag blir mer och mer irriterad. Just nu ska man nog bara låta mig vara här hemma.

Har ont i kroppen, nu är det nog inte bara att jag gjort en del utan jag är svullen av varmen och har svårt att hålla i saker :(

 Märktes då jag skulle ha in plastburkarna i skåpet som jämt är fullt och ända har vi ingen burk då vi behöver... hur kan det vara så????
Hur som helst så rasade det ut och jag skickade ut J från köket och sen avreagerade jag mig på burkarna, svor åt dem och kastade dem.... hur löjlig får man vara på en skala???

Det kändes i alla fall skönt och nu är det väldigt fint i skåpet, alla burkar har ett lock och en egen plats.
Eftersom jag kastat dem omkring mig fick jag ju snällt städa upp dem också ;)  J tittar lite försiktigt på mig och vet väl inte om det är läge att prata eller inte, stackars barn men jag såg i alla fall till att hon inte var i närheten av högtflygande plastburkar   och det är tur att det inte händer mer än kanske vart annat år att jag går över så....


 Nu känner jag mig lugnare och ska vila en stund innan jag tar tag i badrummet.


 
 
Kimmie

Kimmie

16 maj 2008 13:27

Så länge det är plastburkar som får ta smällen så är det inte så farligt.

http://kimmietid.blogspot.com

 
Ingen bild

Annica

16 maj 2008 21:24

Waooow Nena kan bli arg ser jag. *S*
Bättre plastburkar än servisen :-)
Minns forna tider då jag var tvungen att skaffa ny av okänd orsak. :-D

 
Nini

Nini

16 maj 2008 22:42

Låter som ett sunt sätt att avreagera sig på. Bättre plastburkar än J ;-)

http://nini.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards