¨

Direktlänk till inlägg 18 december 2007

Tisdag

Av nena - 18 december 2007 14:19

 Ännu en dag närmre julafton.
Har haft en jobbig natt och P såg till att töserna kom iväg i tid till skolan så att jag kunde sova på morgonen. Skönt!
 Har varit och köpt blommor med mamma nu och snart kommer mina barn hem. Bara 3 skoldagar till innan lovet, de längtar... ja 2 riktiga skoldagar och en avslutningsdag blir det ju.


 Jag ska nu ge mig på en sökning till av mina juldukar, ger inte upp så lätt och tyvärr fanns de inte i husvagnen heller Annica :(

 Hannele är din son bra på att hitta juldukar :)

 
 
Filifjonkan tycker synd

Filifjonkan tycker synd

18 december 2007 21:40

hej Nena Så du har inte hittat dina juldukar nnu? Sicket elände,,Hmm en låda som du ställt på vinden då?Men där har du förstås letat allaredan..Ja jullovet står på farstubron och vill in inte mycket kvar nu nedräkning på går...

http://filifjonkan-se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards