¨

Direktlänk till inlägg 17 december 2007

Var är mina juldukar?

Av nena - 17 december 2007 11:09

Jag kan inte förstå detta? Det har gått troll i dukar här hemma. Alla dukar försvinner *suck* Jag vet ju att jag har en hel hög med juldukar i alla de möjliga storlekar och former. Men var????
Jag vet att vi inte packade ner dem då vi städade ut julen förra gången eftersom jag skulle tvätta dem... men var tog de vägen sen????

 Har ägnat större delen av f.m att leta efter dessa men jag har även hunnit ringa och få en tid till klippningen. Det blev på onsdag.... så skönt det ska bli... om jag bara kunde bestämma mig om att behålla mitt något längre än axellångt hår eller jag ska ha kort.

 Har ringt och fått en annan tid till J också hos tandläkaren. Hon skulle vara där i eftermiddag men eftersom hon hostar som hon gör så tyckte vi att det är bättre vi skjuter på det. Hon skulle röntgas och göra avtryck för ev. tandställning... inte så kul då man hostar. Fick en ny tid i mitten av januari.
J blev glad eftersom hon då kan vara med på hela pysseldagen de har i skolan.

 Nu ska jag återgå till mina tomtar!

 
 
Filifjonkan vacklar in snyter sig igen

Filifjonkan vacklar in snyter sig igen

17 december 2007 16:12

Hej Nena näe det är inget kul att vara förkyld och febrig lite bättre idag så jag försöker svara på det jag orkar hoppas du hittat dina juldukar nu det är knepigt jag har tagit en hel hylla i linneskåpet där jag lagt allt i textilväg utom kuddar de har jag lagt i soffan. Så bra att det blev annan tandistid för henne med eftersom pyssel på skola brukar vara kul för dem även för en moder som får hem något tjusigt....

http://filifjonkan-se

 
helga

helga

17 december 2007 18:55

Nena; Kan dukarna gömma sig i botten på strykhögen?

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
Hannele skrattar

Hannele skrattar

17 december 2007 22:50

Jag får skicka min son dit, så han fixar ordning på dina juldukar med.

http://hannelesjul.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards