¨

Direktlänk till inlägg 6 december 2007

Stora ryggan packad

Av nena - 6 december 2007 18:00

allt så när som på maten är nere och jag tror vi börjar få kläm på den där scoutpackningen nu. Inte så mycket kläder med denna gången heller...fattas väl bara att vi fått lite nu då vi haft för mycket tidigare *S*

Från fredag till söndag ska min lilla plutta på läger.

 M och P har åkt för att fixa papper hos T inför helgens tidningsrunda. M ska ta två helger i rad nu och det är en del saker som ska kompletteras från förra gången hon körde.
 J sitter och syr i en hank  i sin jacka. Ser pilligt ut men hon ger sig inte. Tur för jag tror inte jag klarat av att hålla i något så litet som en nål idag med mina händer. Trots att maskinen och barnen gjorde det största jobbet med lussebullarna i går så har jag ont, rejält ont i dag :(

 Har varit med mamma i f.m och handlat och fick väl tag i det mesta.
Jag har också hunnit med att skicka ett mail till en person som jag helst inte ville prata i telefon med. Hoppas att det går fram nu, ja fram har det gått, jag har fått ett läskvitto så jag hoppas det är rätt person som läst.

 Nu är det soffhörnan som väntar på mig. Snart blir det film också.

 
 
Ingen bild

Anna

13 april 2009 22:12

Ibland är det bra att mailen finns äve om det är bättre med telefon om det är något som ska fram snabbt.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards