¨

Direktlänk till inlägg 6 december 2007

Godmorgon

Av nena - 6 december 2007 07:27

 Så var det torsdag.
Har precis skickat barnen till skolbussen och stod där i fönstret och såg deras lampor försvinna i mörkret, strax efter dem kom en liten kille cyklande från vår väg också på väg mot skolbussen. Han hade belysning fram men ingen bak. Har sett det tidigare men först trott att det var en som gick med ficklampa. Hur kan man låta sina små cykla i mörker med enbart belysning fram? Samma sak att de inte har reflexer när de sen står vid det mörka hållplatsen. Jag har så svårt att förstå att man inte gör allt för att sina barn ska synas...

 J ska på basket-turnering i dag så jag håller mina tummar att de går vidare och vinner.

 Nu ska jag göra mig klar och åka med mamma då hon ska lämna pappa på bowlinghallen. Han ska på tävling och sen middag med gänget. Mamma hoppar över denna gången då hon fortfarande håller på hos tandläkaren och har problem att äta offentligt.
Mamma och jag ska åka och köpa julklappar till töserna från dem istället.

 Helga - Jag har inget i bullarna, tog receptet rakt av och la bara inte i saffranen. Kan det vara så att de är lite gula p.g av at jag bara penslat dem med äggulan eller är det kameran som har gjort det....


 Ha en trevlig torsdag där ut!

 
 
Ingen bild

Anna

13 april 2009 22:10

Förstår inte hur vissa tänker. Reflex och lampor är billiga livförsäkringar och att inte utrusta sina barn med detta är otroligt korkat.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards