¨

Direktlänk till inlägg 12 oktober 2007

12 oktober

Av nena - 12 oktober 2007 11:40


 Så trött jag var då klockan ringde. Gick upp och fick töserna till skolan och sen stupade jag i säng igen och sov till halv tio. Vet inte om jag är piggare men jag kunde i alla fall inte sova mer.
 Just nu gör jag ett tappert försök till att hitta botten av tvättkorgen som svämmat över. Var kommer alla tvätt ifrån???? Misstänker att någon lagt dit en stooor hög samtidigt, en hög som växt till sig på annat håll.
 Funderar på vad vi ska ha till middag men kan inte komma på något. Det är fredag och jag vill ha något lätt och gott men inte tacos.


 Idag är det blåsigt värre och regnat har det gjort fast nu ser det ut som om solen försöker sig på att ta sig igenom de molnen som finns kvar.
Hoppas på en fin helg eftersom lilltjejen ska vara i skogen precis hela dagen i morgon med scouterna och den stora ska köra hela tidningsrundan helt själv för första gången...  fast jag misstänker att hennes pappa kommer att köra henne i bil ena halvan, den halvan som är längst bort och den han inte kan alls.... det är ju bra om vi känner till vilka hus det är som köper tidningen.


 Nu så var visst  klar och tid för att  upp. Sen ska jag  innan det är tid för


 Ha det bra!

 
 
helga

helga

12 oktober 2007 12:53

Jag önskar dig en trevlig helg!

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
Kimmie

Kimmie

12 oktober 2007 13:51

Ha en skön helg! Hoppas du kommer på något enkelt men smaskigt att ha till middag.

http://kimmietid.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards