¨

Direktlänk till inlägg 11 oktober 2007

Mycket information och lite plats

Av nena - 11 oktober 2007 15:42

 Har nu varit iväg på studie/informationsmötet.
Det var massor av saker som enhetschefen berättade om stället och sedan visades jag runt.
Det är lite för mycket för mig att ta in och nu ska jag bearbeta allt detta och försöka komma fram till om det är något för mig eller inte.
Det lät jättebra men kanske inte just nu när jag mår som jag mår. Kanske längre fram då de fått en full grupp. De vill ha små grupper om 5 i varje men nu var det bara jag och det känns ju lite som en för liten grupp även om det skulle gå att få igång mig i alla fall på något där.

 Jag ska tänka och bearbeta nu och så får jag se hur det hela slutar.


 Förövrigt är det ingen bra dag. Jag har jätteont och känner mig nere på något sätt. Allt har ju ett samband och det har nog blivit för mycket just nu med oro och nya saker.


 Det är skönt att det är torsdag för det betyder att det snart är helg och jag får ha mina nära hemma hos mig och jag kan tänka på annat.


 

 
 
gulligagumman fnissar

gulligagumman fnissar

11 oktober 2007 19:20

Hihi ja det ser jag. Den är underbar tycker jag. Hoppas det ordnar sig för dig.

Kram

http://gulligagumman.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards