¨

Direktlänk till inlägg 11 oktober 2007

Torsdag

Av nena - 11 oktober 2007 07:31

 Idag var det riktigt segt att gå upp då klockan ringde. Ville verkligen inte öppna de blågröna alls och samma var det för den övriga familjen.
Jag skulle kunna lägga mig en stund till nu men är rädd att jag skulle försova mig och inte komma iväg som jag ska i middag.


 Var och bytte mp3 spelaren i går som jag fick i helgen, den ville inte fungera. Testade den i alla 4 datorer vi har här hemma men utan något bra resultat. La till lite pengar och fick en annan som vi lyckades få igång så jag har tänkt ladda den med musik nu.


  Ha en skön torsdag!

 
 
helga

helga

11 oktober 2007 08:45

Det låter kul med en ny MP3-spelare - lycka till med musiknedladdningen.

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
Nini

Nini

11 oktober 2007 09:06

Lycka till med musiken!

http://nini.bloggagratis.se

 
gulligagumman

gulligagumman

11 oktober 2007 09:08

Hoppas du laddar den med lite skön musik.

Kram

http://gulligagumman.bloggagratis.se

 
Filifjonkan

Filifjonkan

11 oktober 2007 09:40

Hej Nena Har tagit lite frukostrast nu från sågandet lite kvar bara nu.
Hoppas det blev bra med din spelare så skönt lyssna på favvomusiken om man åker kommunalt tx eller bara sitter o hänger. Jag har laddat ner Wangelis till sådan där koppla avmusik det är cdn Antarktica..störtskön somnar garanterat...ha det bra idag

http://filifjonkan-se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards