¨

Direktlänk till inlägg 26 september 2007

Studiedag = sovmorgon

Av nena - 26 september 2007 11:05

Jo man kunde ju hoppas på det men så är det inte här hemma :(
Här är barnen uppe med tuppen i alla fall. Ok de har hållit sig på rummet men jag hör dem i alla fall.
 Jag kom i säng efter pusslet i natt och har sovit relativt bra. Inte så mycket hostande faktiskt. Det kom inte förrän nu på morgonen då jag kommit upp.

 Inga som helst planer för dagen. M ska kom konfirmationsläsning och ska cykla dit själv med kompisen M.
J gör just nu sin matteläxa och sen blir det nog The Sims-spelande för henne ser det ut som för hon har redan börjat starta upp spelet, det tar ju en stund innan det är klart.

 Sixten och Tage ser ut att trivas i buren och Doris är där och tittar till dem. Det var inte så svårt att få in henne från tomten idag *S*

 Annica - Japp nu har jag två söner här hemma att pyssla om ;) Jag har ju alltid haft svårt att stå emot sådana djur *S*

 Nini - *S* ja du det hade ju varit häftigt med en massa småttingar men jag tro att jag får nöja mig med dessa två herrar. Så mysiga där de sitter och snackar ;)

Kimmie - Som sagt jag somnade till sist och jag önskar dig en bra dag också.


helga - Ja det var riktigt roligt att se deras blickar och glädje över dessa kelgrisar.


 Ha en skön fortsättning på onsdagen

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards