¨

Direktlänk till inlägg 11 september 2007

Jag har blivit med nya...

Av nena - 11 september 2007 23:37

...gummistövlar... eller stövlar kan man nog inte kalla dem, det är mer ett par kängor. De är så sköna och inga som fastnar på vaden :)
Stora dottern har redan testat dem och såg lycklig ut men jag talade klart och tydligt om att det var mina mina mina *S* Ja ja mamma sa hon och log ...förstår inte vad hon menar med det ja ja hmmmm *S*


 



 Lilla dotterns snuva från imorse har blivit mycket värre nu i kväll. När vi tittade på första avsnittet av Top Model idag (ja som då inte var rätt avsnitt *surar på tv 3*) så var hon så hängig och nös flera gånger.
Är hon inte bättre i morgon får hon stanna hemma för så som hon var nu i kväll klarar hon inte av en lång skoldag.
Jag vill inte att hon ska behöva vara sjuk nu när det är kalas och fest i helgen *ledsen*

 Nu kallar sängen på mig
Godnatt och sov så gott

 
 
Kimmie

Kimmie

12 september 2007 08:09

Jättefräcka stövlar! Hoppas dottern blir frisk snabbt.

http://kimmietid.blogspot.com

 
gulligagumman

gulligagumman

12 september 2007 08:49

Jättesnygga! Såna vill jag med ha. Ha en fin onsdag.

Kram

http://gulligagumman.bloggagratis.se

 
helga

helga

12 september 2007 09:15

Vilka coola stövlar! Ha en fin dag!

http://www.helga1.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards