¨

Direktlänk till inlägg 6 september 2007

Hunden är ny duschad

Av nena - 6 september 2007 23:25

och luktar betydligt godare än tidigare även om jag egentligen inte gillar lukten av våt hund. Nu hon fin igen i alla fall ;)
J kom i säng i tid idag så förhoppningsvis är hon piggare i morgon då klockan ringer.
Prins har vi lekt med hela kvällen, hållit i gång honom så han orkar nog inte ha party i natt igen och musen på vinden har varit tyst... kanske var han hungrig efter om möbleringen *S* Vi får ta och titta till den imorgon.


 Jag ska ta en sväng in om king.com och sen sova.


trollpackan - Japp en massa tomtar "på loftet" har jag *S*


helga - Nej det är ju inte så långt till jul egentligen, snart kommer ju alla affärer vara pyntade med tomtar och ljus. Tycker inte det vars å länge sedan som vi köpte ny slinga till granen faktiskt *S*
Här hemma är det också kalas innan julen för göra intrång.


Godnatt och sov gott

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards