¨

Direktlänk till inlägg 8 juni 2007

Lite av varje

Av nena - 8 juni 2007 18:12

 Idag har det varit varmt och är det fortfarande. Skönt!!
Barnen har haft premiär dopp i pool men inte i vår efterso den inte är riktigt färdig. Det var i mormor och morfars och den hade en temeratur på 24,5 grader. Härligt att se dem där i och de tyckte det var så mysigt med bad. NU är det sommar!!!

 Jag vaknade med en hemsk värk i ryggen. Kunde inte ligga och kunde inte sitta speciellt heller.
Åkte och handlade vid 9-tiden och fick handlat för ela helgen med mammas hjälp. Skönt att slippa tänka på att man måste iväg...

 P åkte in till VC för att ta sticket i fingret. Hans sänka var ju 102 sist och läkaren sa då att den är förhoppningsvis nere på 30 på fredag, idag alltså.... *suck* Den hade stigit till 113 istället :(
Han blev skickad på lungröntgen och fick ny penicillin så nu håller vi alla tummar vi har på att han ska börja må bättre och bli av med febern... sjukskrivningen är förlängd från den 12/6 till den 24/6.

 Just nu har jag blivit befriad från kökstjänsten. Tösern ahar tagit över och P han sitter på en stol i skuggan och grillar (själv-valt) Ska bli härligt att komma till dukat bord idag.
Till efterrätt blir det jordgubbar *mums*

 Ikväll ska vi se galan som går på tv 4 och sen när barnen somnat ska jag se nya Beck-filmen på DVD.

 
 
Nini

Nini

9 juni 2007 08:36

Jag hoppas att de nya antibiotikan tar nu.

http://nini.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards