¨

Direktlänk till inlägg 2 mars 2007

Hemma från läkaren

Av nena - 2 mars 2007 12:03

Det var som jag misstänkte, det var bihålorna. Han gjorde i och för sig inget ultraljud men efter min beskrivning och min reaktion då han rörde vid mig så tyckte han inte att det behövdes. Attans vad det gjorde ont. Jag kan inte ens ha glasögonen på nu för de spänner på näsroten, det har de aldrig gjort innan *gråter* Penicillin fick jag utskrivet men eftersom jag inte haft feber i dag tyckte han att jag skulle vänta några dagar och se hur det blev innan jag löste ut den. Jag tar ju de tabletterna som jag tog sist (receptfria från apoteket) och de tyckte jag hjälpte mig då. Sjukskriven till den 18:de men jag går ju tillbaka innan om jag blir bättre. Jag vill ju jobba ju och jag saknade verkligen barnen nu kände jag då jag var inom med läkarintyget *suck* M kom hem precis innan jag åkte iväg, hon känner sig krasslig men kan inte riktigt sätta fingert på vad det är som är fel, bara allmänt hängig... jag har kanske smittat henne med mina baciller :( J slutar om en timme och jag har rört ihop lite våffelsmet som jag tänkte vi kan äta då hon kommer hem. M har ju inte ätit lunch och vi måste handla innan vi kan äta middag i kväll... Nu ska jag dock vila på doktorns order.

 
 
Ingen bild

Nicke

2 mars 2007 19:33

Hur är det med nerverna nu?Snart bär det iväg..Kör nu försiktigt.Ha en bra helg=)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards