¨

Alla inlägg den 3 november 2006

Av nena - 3 november 2006 18:03

det var fel på.M skulle inte vara hos tandläkaren förrän den 13:de. Det var P som antecknat fel och det var därför jag inte fick ihop det. I min almanacka står det inskrivet på den 13:de men det tänkte ju inte jag på att kolla. När P kom hem för att hämta M så sa jag att det var konstigt att jag inte skrivit upp det. Då först tittar han på lappen och upptäcker att han skrivit fel i sin almanacka ;o) Tur vi kom på det innan de kom till tandläkaren och satte sig för att vänta... det hade blivit en låååång väntan, i 10 dagar *s*Skönt att det inte bara är jag som är fel ute ibland :o) Har tagit hand om all tvättad tvätt i dag och det är skönt. I och för sig har jag tvättat en hel del också som nu hänger på tork. Har varit och pantat en massa flaskor och handlat middagsmat också. Nu är det snart tid att äta och sen är det bara fredagsslapp i soffan som gäller.

Av nena - 3 november 2006 09:59

det är vitt och fint på marken. Inte av snö utan bara av frost och det tycker jag är fint.Det är skönt för när hundarna kommer in har de inte med sig en massa sand. Det är en fördel med vintern! P ringde hem för en stund sen då han kommit på att M ska till tandläkaren klockan 10.50 Lite små stressigt blev det då hon fortfarande låg i sängen och inte hade ätit.Det har hon gjort nu och står och borstar sina tänder. Minnet är alltså inte vad det borde vara, det visste jag redan innan men sådana här saker brukar jag ju skrivaupp :(

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2006 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards