¨

Direktlänk till inlägg 21 oktober 2006

Måste bara

Av nena - 21 oktober 2006 00:49

vill tacka Maggan för att hon lät mig få ett leende på läpparna innan jag la mig på kudden och så vill jag dela med er av det jag lätse ;) George Bush fick en hjärtattack och dog varvid han kom till helvetetsportar där Djävulen stod och väntade på honom. Djävulen hälsade honomvälkommen och sade:-"Jag har ett litet problem! Du finns med på min lista men jag har liteont om plats här inne. Men eftersom du definitivt hör hemma här så harjag ett förslag. Jag har tre personer som inte platsar riktigt lika brasom du, här i helvetet. Jag tänkte låta en av de tre gå ochlåta dig taderas plats. Jag ska till och med låta dig bestämma vemMed tanke på läget han befann sig i så tyckte George det lät ganska braoch gick med på Djävulens förslag. Dom gick in i Helvetet och Djävulenöppnade dörren till det första rummet.Där inne fanns Richard Nixon och en stor swimmingpool. Nixon dök, gångpå gång på gång, och efter varje dyk kom han upp till ytan tomhänt, tydetta var hans öde i Helvetet.-"Nja...", sa George. "Jag tror inte detta är något för mig. Jag ärinte så bra på att simma så jag kommer nog inte riktigt orka med dettadag efter dag."Djävulen nickade förstående och ledde George till det andra rummet.Där inne satt Tony Blair med en slägga, omgiven av stora stenblock.Det enda han gjorde var att svinga sin slägga, gång på gång på gång.-"Nej, jag har problem med en axel. Skulle jag krossa sten heladagarna skulle jag ständigt ha en fruktansvärd smärta i min axel.", sa George.Djävulen ledde då George till det tredje rummet och öppnade dörren.George häpnade över det han såg, för där inne låg Bill Clinton naken pårygg med händer och fötter fastkedjade vid golvet. Böjd över honomsatt Monica Lewinsky och gjorde det som hon gör bäst.George sken upp, nickade ivrigt och sade:-"Jepp, det här tror jag nog att jag kan stå ut med".Djävulen log och sade,-"OK Monica, du kan gå!"

 
 
Ingen bild

Nini

21 oktober 2006 18:15

*ASG*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Oktober 2006 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards