¨

Direktlänk till inlägg 2 september 2006

Vaknade nyss

Av nena - 2 september 2006 23:46

Det började åska lite smått vid 21 tiden här och vi stängde ner TV och datorer och så låg vi alla i vår säng och pratade. Efter ett tag så sov vi i en ända stor hög, det var bara marsvinet som saknades. Vaknade nyss av att jag hade ont i nacken och var varm, då hade jag en hund på ena sidan om mig och lilla J på andra sidan tätt intill. Nu har jag fått barnen i säng och ska bara lufta lite i sovrummet för där var sååå varmt innan jag går och lägger mig igen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2006 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards