¨

Alla inlägg under juli 2006

Av nena - 25 juli 2006 12:47

och tvättmaskinen jobbar för fullt.Skönt att få undan semestertvätten, det har ju inte varit speciellt torkvänligt väder innan. Bara klibbigt och vindstilla.Nu är det bara jag som är klibbig :( Ska snart i duschen och svalka mig lite eller om det blir en vända i poolen.

Av nena - 24 juli 2006 22:10

Fick en ny klocka av min mamma i dag. Jag som inte haft klocka på armen på många år, kändes knepigt. Varttenkrig har vi haft. Det började med att min bror och mina döttrar hade vattenkrig, sen blev P inblandad och bror min "råkade" kasta vatten på mig också och då var det fullt krig. Så kul hade jag inte haft på jättelänge och P skrattade så han fick ont i magen *s* Bild på vapnet

Av nena - 23 juli 2006 22:24

och det hörs muller en bit bort. Kanske är det hopp om friskare lugt i morgonJaaaaaa jag kanske slipper den klibbiga luften :o)

Av nena - 23 juli 2006 18:45

Jobbigt när man inte märker någon temperaturskillnad då man är inne eller ute. Jag behöver luft. Jag behöver frisk luft och inte detta klistriga helvete.Jag som är så rädd för åska önskar att det kommer ett riktigt oväder just nu... Handlat hem lite mat till den tumma kylen. Barnen fick vars en vattenkanon som de kan svalka sig med men tyvärr var J´s sönder så den måste vi åka och byta i morgon. Nu ska vi grilla!!

Av nena - 22 juli 2006 21:00

Trötta och varma är vi hemma. Det var en svettig hemresa men nu har vi parkerat bilen och packat ur en del. Tvättmaskinen är startad och nu slöar vi bara. Borta bra men hemma bäst

Av nena - 16 juli 2006 19:06

Vi kom fram till Öland igår vid 16-tiden och det var skönt att bara slappa då. Idag har Borgholm och Soliden fått besök av oss.Trevliga ställen. Nu har jag ont så in i hoppsan men det får jag ta denna veckan.

Av nena - 14 juli 2006 21:31

Av nena - 14 juli 2006 21:22

och det finns plats över. Jösses vad jag har eldat upp mig i onödan... jaja det är ju lite av mig det så det får man ta... Nu är det bara lite saker som ska ligga i kylväskan som vi får ta i morgon. Nu börjar även lite fjärilar i magen fara runder. Ska bli spännande att träffa E och K på ön. Ryggen är som den är. Jag hoppas att jag orkar sitta i bilen i morgon så att vi inte får rasta mellan rasterna. Frukost ska vi äta ute någonstans så slipper vi traggla på J att hon ska äta. Jag är ju inte heller någon frukost-människa, måste vara uppe några timmar först. Så nu stänger jag butiken för ett tag. Kanske kanske kommer jag att skicka via mobilen OM jag reder ut det *s*

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2006 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards