¨

Direktlänk till inlägg 16 maj 2011

Allt gick bra

Av nena - 16 maj 2011 09:04

 Gårdagens konfirmation gick bra.

Alla i gruppen var så fina och de spelade upp en pjäs som var både rolig och fick en att tänka till...

J hon bar stora korset på vägen ut ur kyrkan... J är en väldigt blyg tjej som helst vill försvinna i mängden, inte synas eller sticka ut så att hon gjorde detta frivilligt är ett stort steg för henne.


 Vädret var väldigt varierande, sol, regn lite åska och så om igen men vi kunde sitta ute i partytältet eftersom vi hade lånat svärfars gasvärmare.

Det var skönt för det blir så trångt inne.


 Maten vi hade beställt var god precis som tårtan.


 En perfekt dag med andra ord!


 Idag är det jobb för mig eftersom jag bytte bort fredagen... då kändes det bra, just nu vet jag inte om det var rätt...

Det är inte förrän i eftermiddag så jag hinner vila ett tag till...



 
 
Nini

Nini

16 maj 2011 09:49

Härligt att det gick bra och att ni kunde sitta ute i tältet... :)

http://nini.bloggagratis.se

nena

17 maj 2011 14:33

Ja det var skönt att vi slapp sitta inne =)

 
helga

helga

16 maj 2011 19:04

Det låter som allt blev lyckat - vad kul!

kan tänka mig att det var tungt att jobba direkt efter festligheterna... Hoppas det gått bra iaf. Kram!

http://www.helga1.bloggplatsen.se

nena

17 maj 2011 14:33

Jo det blev lyckat!

Jobbigt var det men det gick.
Kram!

 
wiper

wiper

16 maj 2011 20:57

Vad härligt med konfirmationen och att dom spelade upp en pjäs. Jag var själv väldigt blyg i den ålderna så jag vet hur hon känner. Härligt att ni ändå kunde sitta ute och att maten var så bra också. Det ser ut som ni hade det jättetrevligt.

Ha en fin kväll
kramar

http://wiper.bloggplatsen.se

nena

17 maj 2011 14:31

Var också jätteblyg i den åldern så jag förstår hur J kände sig.
Jo vi hade det jättebra!

Kram

 
Kimmie

Kimmie

18 maj 2011 20:29

Vad modigt av J! Kul att allt gick så bra.

http://kimmietid.blogspot.com

nena

19 maj 2011 00:07

Ja det var det och hon är väldigt stolt själv att hon verkligen klarade det.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards