¨

Direktlänk till inlägg 15 december 2010

Det är något bättre

Av nena - 15 december 2010 20:05

 Skönt att inte det är som i morse... då kände jag mig både arg och ledsen men jag vet inte varför... det är inte kul när man vaknar arg =(


 Har pysslat lite  här hemma med lite smått och sedan var jag med min mamma och köpte födelsedagspresent till min bror.

När vi sedan skulle in på Ica och tog en vagn så fanns det en kvarglömd handväska i den. Jag tittade ner i den eftersom den var öppen och det låg en börs och nycklar vad jag kunde se.

Gick till informationen med den och talade om att jag hittat den och vi öppnade börsen tillsammans och hittade ett körkort. Personalen sökte på namnet via eniro och fick fram ett telefonnummer men inget mobilnummer och ingen svara de hemma.

Jag fick lämna mitt namn och telefonnummer och sedan gick vi och handlade.

När jag kom hem så fick jag ett sms av en tacksam person som fått tillbaka sin väska.

Skönt att den kom till rätta!


 Nu blir det soffhörnan och lite tv innan kudden kallar på mig.


 
 
Helga

Helga

16 december 2010 09:09

Tur att det var du som hittade väskan Nena!

http://helga1.bloggplatsen.se

nena

16 december 2010 14:40

=)

 
wiper

wiper

16 december 2010 11:18

Det där känner jag igen att vakna arg. Det sitter i flera timmar och är väldigt obehagligt. Tur att det finns ärliga människor som lämnar in det dom hittar. Du borde fått en liten hittelön eller nåt annat. Kul att din bror fyller år och att du varit ute med din mamma. Saknar att kunna umgås med min mor på det sättet.

Ha en fin dag
kramar

http://wiper.bloggplatsen.se

nena

16 december 2010 14:42

Inget kul sätt att vakna på =(
Tur man inte gör det var dag.

Meddelandet från henne var nog för mig, att veta att den kommit till rätta.


Tack detsamma
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards