¨

Direktlänk till inlägg 17 april 2010

Lördag, grått och trist.

Av nena - 17 april 2010 15:48

 Varför är det så? När folk jobbar/ är i skolan är det fint och när folk är lediga så är det grått och tråkigt...


 Makens lur höll tyst i går och i natt och vi hoppas så klart att den är tyst idag också.


 Jag är trött och känner mig inte riktigt i form.

Orken räcker inte till så mycket...

Vet inte vad det är, om det är något på gång eller det är efter all värk och annat som jag haft så länge nu.

Känner mig osocial och vill helst bara vara för mig själv.

Hoppas det vänder snart.


 Har varit på min bloggrunda och läst men orken till att kommentera finns inte riktigt.


Ha en fin fortsättning på helgen!

 
 
wiper

wiper

18 april 2010 08:57

Vi har haft solsken hela tiden till fredag då började gråvädret här också. Jag tänker på er som jobbar för mig gör det inget som är ledig jämt.

Att ha värk som du haft en längre tid tar på krafterna och det är inte konstigt att du tappar sugen. Jag känner med dig och hoppas att du snart skall få må lite bättre. När jag är som värst så blir jag också helt osocial och vill helst stänga in mig.

Hoppas ändå du får en skön söndag
skör om dig
Varma kramar

http://wiper.bloggplatsen.se

 
-Nena-

-Nena-

18 april 2010 16:59

Wiper - Jag är ju visserligen också hemma men det är trist när det är helg och grått.
Idag har solen varit framme till och från.

Ja man vill bara stänga in sig, gömma sig för alla.
kram!

http://nena.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards