¨

Direktlänk till inlägg 1 april 2010

Rullar inte köttbullar med benen

Av nena - 1 april 2010 18:18


  

     

Så det har jag gjort, rullat ett gäng köttbullar. Till middag idag och som ska med i vagnen till påsklunchen.


 Eftersom maken fick fara på jobb i går när vi skulle handla så var vi ju tvungna att göra det idag...  inte det roligaste. Kände mig som en 90-åring där jag linkade fram och det var folk precis överallt *suck*

In på apoteket också för att köpa så att jag kan sätta förband över mitt knä... det är inte vackert, hela knäet är ett enda stort skrapsår

Köpte någon silikonsak som man ska ha närmst såret, kompress och självhäftande gasbinda så att jag kan göra mig ett jätteplåster.


 Nu är jag helt slut och sitter här med högerfoten i högläge.

Töserna har varit ute med en massa i vagnen och maken han steker köttbullarna.


Flyg försiktigt!

  

 
 
wiper

wiper

2 april 2010 08:32

rolig animerad bild ;) Nu har jag missat nåt ser ut som att du skadat din fot. Det lät inget vidare. Får gå scrolla ner och kolla. Hoppas du får en snabb läkning. Stackars dig känner verkligen med dig.

Sköt om dig goa vän
Varm kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
-Nena-

-Nena-

4 april 2010 16:42

wiper - Visst var den kul =)

Kram!

http://nena.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards