¨

Direktlänk till inlägg 29 oktober 2009

Väldigt rörigt i huvudet

Av nena - 29 oktober 2009 11:07

 I natt har jag drömt massor om massor.

Folk som jag träffat, folk som jag inte sett på evigheter, folk från forum jag befunnit mig på och folk från bloggar har varit med i en salig röra.

Jag kan inte riktigt reda ut vad jag egentligen drömt om men det var ingen mardröm i alla fall.... bara otroligt stökigt och när jag vaknade kände jag mig stressad och hade en hemsk huvudvärk.

Nu känner jag mig inte lika stressad och huvudvärken är inte lika intensiv.


 Ute skiner solen, varannandags väder känns det som.

Här hemma tar vi dagen som den kommer.
Inga planer alls och det är skönt.


 Ha en skön torsdag!

 
 
Pisan

Pisan

29 oktober 2009 13:21

Visst är det härligt att inte ha några planer? Så har vi det här idag också :-) Strax skall vi käka lunch. Ha en fin torsdag vännen! KRAMEN!

http://pisansblogg.bloggplatsen.se

 
-Nena-

-Nena-

29 oktober 2009 17:33

Pisan - Hoppas ni haft en riktigt skön dag utan planer.

Kramen

http://nena.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Hossan

31 oktober 2009 18:11

Det är tröttande att drömma en massa röriga saker, det är nästan så att man behöver sova en stund :-)

Kommer inte in på min blogg nu när jag har tid och ork....
Inte på många andras bloggar hellre, men DIN fungerade så jag läser ikapp mig här.

Nu fortsätter jag uppåt i listan av inlägg som jag inte läst än

Ha en skön helg!

 
-Nena-

-Nena-

31 oktober 2009 18:23

Hossan - Ja man är riktigt trött efter en sådan natt.

Vad tråkigt att du inte kommer in när du har tid men kul att du läser hos mig ;)
Blev glad när jag såg alla dina kommentarer :oD

Detsamma till dig!

http://nena.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards