¨

Direktlänk till inlägg 17 oktober 2009

Nersjunken i soffan

Av nena - 17 oktober 2009 22:17

Vi har haft en trevlig eftermiddag/kväll hos vänner och fick god mat.

Trevligt snack och skratt.

Tyvärr så spökade monstret runt en hel del i kroppen och till sist stod jag inte ut.

Ville bara hem... det är så skönt med vänner som förstår...


Nu har vi hamnat i soffan, jag och maken med vars en dator och samtidigt så halvtittar vi på en film på fyran som vi redan sett.

M chattar med några kompisar och J hon kollar på någon DVD.

Funderar på om jag ska ta min onda kropp och lägga den i sängen istället.

Tror att jag ska göra det.



Good Night

 
 
wiper

wiper

18 oktober 2009 10:15

Härligt att ni hade så trevligt i går men synd att du måste gå tidigare. Förstående vänner är guld värda.

Hoppas du får en bättre dag i dag vad gäller fibron
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Hossan

18 oktober 2009 10:38

De dagar då man har mycket ont men ändå vill göra ett försök att vara social är det bara möjligt om man har vänner som förstår annars är det lika bra att tacka nej från början för de oförstående "vännerna" blir sura i vilket fall som helst och varför då utsätta sig för mer ont? Det är GULD värt med vänner som förstår och accepterar att det är som det är och ändå är glada för den stund man orkade!
Hoppas att du mår bättre idag!

 
Kimmie

Kimmie

18 oktober 2009 12:21

Skönt att ni fick ha trevligt tillsammans med vänner ett tag i varje fall. Skönt också att känna att de förstår när det inte gick längre.

http://kimmietid.blogspot.com

 
Ingen bild

-Nena-

18 oktober 2009 14:58

wiper - Ja de är verkligen det, guld värda.

Kram

 
Ingen bild

-Nena-

18 oktober 2009 15:00

Hossan - Ja är det oförstående vänner ( är det vänner då egentligen? ) så är det inte lönt att åka dit om man inte vet att man kan vara på topp hela tiden.

 
Ingen bild

-Nena-

18 oktober 2009 15:01

Kimmie - Ja det var skönt att ha annat att skingra tankarna med i alla fall så länge det gick.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards