¨

Direktlänk till inlägg 16 oktober 2009

Nu skiner faktiskt solen

Av nena - 16 oktober 2009 15:42

Regnet har dragit bort och jag hoppas att det inte återkommer mer idag.


 J mår ganska ok och vi har bestämt att P tar pizza med hem till henne och M när de kör hem och sedan ville J till farmor och farfar när vi inte är hemma ikväll så det är också fixat. Får se om M vill dit eller hon stannar hemma.


weekend

 
 
maria

maria

16 oktober 2009 16:48

Hej, det var ett tag sen. Men har varit så trött när jag kommer hem från jobbet så ibland tror jag att jag inte vet vad jag heter! Hihihi. Men visst är nallarna fina, jag älskar dessa nallar jag.
Ha en härlig helg nu.
Kram.
//Maria.

http://mariaslekrum

 
Ingen bild

-Nena-

16 oktober 2009 16:56

maria - Ibland är det så att man inte har ork helt enkelt och det gör ju inget när det inte är något livsviktigt man inte orkar med.

Ha söta är de.
Kram

 
Sussi

Sussi

16 oktober 2009 22:39

Ungefär när regnet drog sig bort för er så började det regna här!! Och nu har det regnat hela kvällen :-(

Hoppas ni hade det riktigt trevligt på er bröllopsdag

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

16 oktober 2009 23:11

Sussi - Så det var till dig regnet for :(
Började regna här igen senare och gör fortfarande.

Tack det har vi haft!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards