¨

Direktlänk till inlägg 15 oktober 2009

Lunchdags

Av nena - 15 oktober 2009 11:59

 J hon vaknade til för en stund sedan. Huvudet kändes lite lättare och magen var hungrig så just nu håller jag på att värma lasagne till henne och själv kokar jag spagetti till mig och äter den lilla kladd köttfärssås som jag hittade i frysen.


 Ute skiner solen och det ser riktigt skönt ut.

Önskar att jag inte hade så ont så jag hade kunnat ge mig iväg på en promenad.

Nu får det bli en sväng runt huset när jag ätit för längre vågar jag inte ge mig iväg... man ska ju hem också.



 
 
Sussi

Sussi

15 oktober 2009 15:53

Vad skönt att hon mår bättre..
Efter lite lasagne blir hon nog piggare :-)

Vad synd att du inte orkar gå på promenad nu när vädret är så fint! Hoppas värken snart ger med sig..

Ha en fortsatt trevlig dag

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Camilla

Camilla

15 oktober 2009 16:53

Babysteps är ett passande ord till oss... Hoppas att du fick njuta av promenaden även om den var kort!

Ha en skön dag

http://camillusbacillus.blogspot.com

 
Ingen bild

-Nena-

15 oktober 2009 17:24

Sussi - Lasagne kan göra under ;)

En liten runda blev det och det var skönt.

Tack detsamma

 
Ingen bild

-Nena-

15 oktober 2009 17:25

Camilla - Ja det kan man säga.

Jo tack den var skön även om den var kort.

Detsamma

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards