¨

Direktlänk till inlägg 15 oktober 2009

Dit och hem igen

Av nena - 15 oktober 2009 08:46

 J hon hade ringt sin pappa då hon kom fram till skolan.

Hon mådde inget vidare och kände sig tjock och rivig i halsen och huvudet dunkade så P var och hämtade henne innan hon ens hade hunnit börja.

Misstänkte att det var något då hon var så butter innan hon stack och jag frågade varför hon inget sa här hemma då jag frågade men hon ville verkligen testa men märkte på bussen att det nog inte skulle gå i alla fall.

Nu sover hon :(

Måtte det inte blir något långvarigt och måtte jag slippa undan men det är nog inte så troligt...

 
 
helga

helga

15 oktober 2009 09:08

Aj då... det där låter inget kul. Hoppas det är snabbt övergående.

http://www.helga1.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

-Nena-

15 oktober 2009 09:19

helga - Inget vidare nej :(

 
Kimmie

Kimmie

15 oktober 2009 09:36

Hon gjorde ett tappert försök i varje fall. Hoppas det går över snabbt, sömn är bra medicin.

http://kimmietid.blogspot.com

 
Surmorsan

Surmorsan

15 oktober 2009 09:57

Sv: Ja visst är man en pinsam mamma. :) Men hellre det än såna som inte bryr sej. Min dotter har kompisar som sover över ibland och ingen förälder har nånsin ringt mej för att kolla... Hemskt tycker jag!

Hoppas ni slipper förkylning, åtminstone svinflunsan.

Ha en bra dag!

http://surmorsan.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

15 oktober 2009 10:01

Kimmie - Ja det är ju bra att försöka och sover gott gör hon än.

 
Ingen bild

-Nena-

15 oktober 2009 10:02

Surmorsan - Ja hellre en "pinsam" mamma än att man inte bryr sig alls för vad de gör.
Kan inte förstå varför man inte bryr sig om var de är...

Tack, ja någon svinis vill vi inte ha.

Detsamma

 
wiper

wiper

15 oktober 2009 12:34

Trist att dottern blivit förkyld. Skönt att hon nu vilar för det är nog a och o när man känner sig så.

Hoppas verkligen inte det är svinis.

kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

-Nena-

15 oktober 2009 13:57

wiper - Ja det var bra att hon sov och nu sitter hon och pysslar i lugn och ro.
Nä tror inte att det är svinis, ingen feber eller hosta, knappt rinnande näsa.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards