¨

Direktlänk till inlägg 14 oktober 2009

Lång onsdag

Av nena - 14 oktober 2009 19:50

 Dagen har varit lång och seg idag.

Det har varit strålande sol och kallt medblå himmel men jag har inte riktigt kunnat ta det till mig.

Tråkigt men har man en bråkig inneboende så har man.

Tror att det är väderomslaget som nu väckt den till liv.


 M hade haft det kul i häststallet idag, de hade fått lära sig att linda benen på hästen...samtidigt hade en kattunge utsett henne till sin favorit och hängde runt benen på henne hela tiden. Gulligt.


 Nu blir det soffhörnan och fleecfilten.

 
 
Sussi

Sussi

14 oktober 2009 21:58

Vad gulligt med kissen som sprang runt hennes ben. I det läget är det svårt att inte tänka på att ta med sig katten hem hihi

Det snöade lite på dan idag igen hos oss. Det börjar kännas mer och mer som vinter nu :-(

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

15 oktober 2009 07:02

Sussi - Ja hon hade gärna tagit hem den lilla kattungen ;)
Tur kanske att maken är allergisk annars hade den nog varit här hemma *S*

Usch det är för tidigt för vinter.
Ingen snö här men minusgrader.

 
helga

helga

15 oktober 2009 09:09

Tyvärr gillar inte maken katter annars skulle jag gärna vilja ha en liten kisse...

http://www.helga1.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

-Nena-

15 oktober 2009 09:19

helga - Maken han tål dem inte men kan inte låta bli dem om vi träffar någon.
Jag har varit lite rädd för katter innan efter att en katt rev mig ganska illa då jag var barn.
Nu gillar jag de som jag lärt känna.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards