¨

Direktlänk till inlägg 5 oktober 2009

Buzz buzz buzz

Av nena - 5 oktober 2009 15:11

 Vi har spelat Buzz ett bra tag. Köpte ett nytt spel här om veckan med filmfrågor och liknande

Buzz Hollywood tror jag det heter och när vi testade det i går så var det på engelska.

Lite tråkigt etersom det är svårare för J att hänga med trodde vi men faktiskt så gick det jättebra och man lär ju sig en massa nytt också. En del förstod inte jag heller (min engelska är inte den bästa) men det gick bra i alla fall.


 Vi har faktiskt hunnit en sväng till Ica också eftersom vi kände för kassler på risbädd till middag och ville ha det fixat innan M och P kommer hem så vi slipper fara iväg då.

M går till 16 idag och sedan busstur på det så de kommer sent hem.


 Idag har inte M några lektioner i djurstallarna och det var tråkigt tyckte hon. Inte på hela veckan blir det några sådana men hon ser fram emot nästa vecka för då ska de börja lära sig köra traktor och det gillade hon.


 Nu ska vi kolla lite på tv, jag och J.

 
 
Susanne & Cia

Susanne & Cia

5 oktober 2009 16:16

Tack söta du för tröst och stöd! Cia kom hem i torsdagskväll. Just nu har hon ont. Väntar på att vetten ska ringa. Måste finnas nåt som e starkare än rimadyl.

Jag blev hungrig nu. Kassler på risbädd lät gott! Har du möjligtvis lust att skriva ut receptet i bloggen!

Kramar
Susanne

http://susanneocia.blogspot.com

 
Teija

Teija

5 oktober 2009 16:30

Vad mysigt att spela spel tillsammans! Låter som ett annorlunda spel, jag skulle inte kunna ett dugg. Att det är på engelska är ju bra, då lär man sig ju det om man inte redan kan!

Hm. Det låter som en lång skoldag. Då är det bara vanliga ämnen i skolan då? I så fall har hon det som vår A. Tre dagar i skolbänken, två i stallet. Helt underbart tycker hon!

Ha en fin kväll, kram

http://varannandag.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

-Nena-

5 oktober 2009 17:42

Susanne & Cia - Har tänkt så på er och tittat in var dag om det stod något nytt.
Hoppas att det finns något bättre så hon slipper ha ont.

Recept kommer i ett inlägg.

Kram

 
Ingen bild

-Nena-

5 oktober 2009 17:44

Teija - Det är ett spel till Playstation 2 och ar väldigt kul.
Är som en frågesport och vi har en del olika med olika ämne.

Ja det är långa dagar i skolan.
Bara vanliga ämnen denna veckan. Stallveckorna är slut för denna omgången.
Det låter ju bra som er A har det.

Detsamma och kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards