¨

Direktlänk till inlägg 25 juli 2009

Borde sova - kan inte sova

Av nena - 25 juli 2009 00:51

 Det är så otroligt varmt här hemma trots att vi satt tvärdrag i kväll och sovrumsfönstret fortfarande är öppet.

Fläkten vi hade har åkt på tippen eftersom den bröts på mitten...hur det gick till vet jag inte, den hade bara gjort sitt helt enkelt.


 Brytas på mitten känns det som om jag ska göra också (förhoppningsvis slipper jag hamna på tippen). Jag har så ont i ryggen så det är ytterligare en anledning till att jag inte kan sova. Har ingen aning varför, jag tycker inte att jag gjort något idag som ska kunna ha orsakat ryggsmärtan men å andra sidan så är det ju så när man lever med fibro...man får ju ont utan anledning :(


 Nu ska jag göra ett nytt försök till att somna.


 
 
Ingen bild

Hossan

25 juli 2009 09:33

Jobigt med värmen när man ska försöka sova, har man dessutom ont är det i princip omöjligt. Hoppas att du ändå föll i sömn till slut och fick lite rogivande vila.

 
Kimmie

Kimmie

25 juli 2009 10:44

Hoppas du har fått lite sömn så småningom - det är svårt när det är kvavt i rummet.

http://kimmietid.blogspot.com

 
Ingen bild

-Nena-

25 juli 2009 12:18

Hossan - Ja det är svårt att sova när det är varmt.
Somnade till sist och sov ganska så bra trots allt.

 
Ingen bild

-Nena-

25 juli 2009 12:18

Kimmie - Jodå till sist så gick det att somna trots värme och värk.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards