¨

Direktlänk till inlägg 25 juni 2009

Torsdag eller fredag

Av nena - 25 juni 2009 07:25
Image and video hosting by TinyPic

Hela dagen i går kändes som torsdag men det var ju "bara" onsdag.

Torsdag idag alltså.

Idag behövde jag inte gå upp eller vakna tidigt och så gör jag så klart det.

Funderar på att lura mig själv i morgon och säga till mig att ha en tid att passa och sen bara kunna stänga av klockan och somna om...

Är trött men det surrar för mycket i kropp och kupa för att jag ska kunna somna om efter att P åkt till jobb.


 Idag är inte solen så pigg heller. Den finns där men bara lite. Vore ju typiskt om det inte blev fint idag när det är just torsdag och skytte för M. Det är några gånger hon missat nu just p.g av väder... ja och skolavslutning också förstås.

De har i och för sig lovat lite sämre här i helgen men än är det inte helg... kollade in igen nu på vädersidan och de har visst möblerat runt lite bland molnen. Idag har de lovat sämre och bättre på lördag istället och ok, det är ju inte så dumt eftersom det inte var regn i det grå molnet och sol på en lördag kan man ju stå ut med ;)


 Ha en skön torsdag var ni än befinner er.

 
 
Kimmie

Kimmie

25 juni 2009 08:02

Lustigt, jag tyckte också det skulle vara fredag idag =)

http://kimmietid.blogspot.com

 
Ingen bild

Malin/wiper

25 juni 2009 08:20

Ser att du inte har lika fint väder som här. Det har varit soligt nu hela veckan och skall så förbli. Tyvärr blir det 28-30 grader i slutet av veckan och då är i alla fall min smärtgräns nådd ;)

Läser din fina blogg varje dag än om jag inte kommenterar jämt.

Hoppas det fina vädre kommer dit där du bor också.

Ha en skön dag
kram

 
Ingen bild

-Nena-

25 juni 2009 08:35

Kimmie - Tur vi får fredag i morgon :)

 
Ingen bild

-Nena-

25 juni 2009 08:53

Malin - N börjar det bli finare än tidigare idag och jag hoppas på att det så får vara.
Visst känner jag också av när det är för varmt...

Kul att du är här inne och läser och kommentera behöver man inte göra jämt.

Detsamma och kram.

 
Pisan

Pisan

25 juni 2009 11:51

Igår trodde jag det var tisdag i stort sett hela dagen. Jag ligger "efter" dig och Kimmie :-) Här skiner solen idag med och det är alldeles för varmt, 23 grader tycker jag är max, sedan blir det för jobbigt. Hoppas du får en fin dag vännen! KRAMAR!

http://pisansblogg.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

25 juni 2009 13:09

Pisan - Märkligt det där när man tycker det är en annan dag än vad det är *s* Slår vi ihop det så blir det rätt ;)

Här blåser det rejält så det blir inte så varmt men hamnar man i lä så känner jag att det är en hel del grader, har inte kollat termometern alls idag.

Kramen.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards