¨

Direktlänk till inlägg 18 juni 2009

Precis vad jag behöver...

Av nena - 18 juni 2009 10:09
Fibro Fibromyalgia Pictures, Images and Photos

 Kan vara väderomslaget, kan vara något annat... hur som helst så gör det ont på ställen på kroppen jag inte ens visste jag hade :(


   Idag är det en innesittare dag, det regnar och är allmänt mörkt och dystert.

Midsommarvädret har kommit.


 Köttbullarna ska rullas och jag är glad att det är det enda jag tagit på mig detta året. 

Jag tror att min mamma handlade allt själv i går om inte så vill hon säkert ha hjälp med det i dag så jag håller tummarna på att det är fixat... hon och jag brukar ju hjälpas åt. Visserligen åker jag bara med och kör vagnen så det är ju inte så jätte ansträngande...men i alla fall.... 


 Något kul har hänt också, inte bara depp depp depp...

Maken ringde hem för en stund sedan och berättade att vi har blivit med bil.... Japp jag var tvungen att berätta det innan jag spricker,  vi har sagt att vi inget ska berätta förrän vi får den på måndag :) 

Eftersom ingen släkting eller IRL-vänner läser här (ja förutom några då och ni  får gärna veta) så kan jag skrika ut det här.

Gamla Bettan har trilskats mer med oss sedan sist och maken höll inte på att få igång henne när han skulle hem en dag och inget fel hittas  så insåg vi att vi måste nog fixa en bil som vi kan lita på.

Så nu håller vi tummarna att hon klarar helgen. Ev. så får hon stå kvar här hemma...vi har ju om några månader en 16 åring och då kan man övningsköra med den om hon startar för har hon bara gjort det är det inga problem. 

   Så nu var det sagt *S*

 
 
Ingen bild

Malin/wiper

18 juni 2009 10:36

Det blir tydligen värre med väderomslag vad jag hört av andra som har fibro. Jag har inte fibro men svettas kopiöst vid väderomslag och får ett tryck i huvudet. Numera är det väderomslag hela tiden tycker jag.

Hoppas du får en bättre dag i morgon. Grattis till bilen ;)

Ha en skön midsommar
kram

 
Ingen bild

-Nena-

18 juni 2009 12:03

Malin - Ja det är väldigt varierande väder.
Svettningar och tryck i huvudet lät inget vidare det heller :(

Tack detsamma och kram

 
Ingen bild

Annica

18 juni 2009 13:15

Det var väl för guds skull ingen BMW ni får?
Isåfall bryter jag kontakten *Garvar*
Även här är vädret mysko. I morse strålande sol, sen duggregn och nu mulet.
Vart tog sommaren vägen?

 
Ingen bild

-Nena-

18 juni 2009 13:20

Annica - Nej nej jag trodde du kände oss bättre än så ;)

 
Ingen bild

Annica

18 juni 2009 13:30

Jadu man vet ju inte mellan varven var man har sina vänner :-)
Pulsen steg tills jag fick svaret att det inte var en BMW

 
Ingen bild

-Nena-

18 juni 2009 21:02

Annica - Nej man vet ju inte om vi blivit smittade av BMW-sjukan ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards