¨

Direktlänk till inlägg 17 juni 2009

Absolut inget att göra

Av nena - 17 juni 2009 11:14

Hittade denna utmaningen hos Maria och eftersom jag vänta på att tvättmaskine ska bli klar så fördriver jag tiden på detta sätt


1. Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Absolut

2. Har du sett din bästa vän gråta? Ja.

3. Vad åt du senast? Frukost.

4. Har du fått någon komplimang idag? Jo.

5. Har du varit med i en rättegång? Nej.

6. Är du polare med grannarna? He he nej inte precis men vi pratar och ena dottern umgås med ett av barnen.

7. Vilka språk pratar din mamma? Svenska.

8. Vilka länder har du bott i? Sverige

9. Senaste piercingen? Har ingen.

10. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? I helgen.

11. Gay? Nej.

12. Har du äggat någon? Nej men i skolan gräddade vi de kompisar som fyllde år på ett snällt sätt, det vill säga vid munnen.

13. Har du täckt någons hus med toalettpapper? Nej men en bil.

14. Suger det här? *S* Ja helt klart men i brist på annat så J

15. Har du varit på stranden? För någon helg sedan var jag vid stranden, räknas det?

16. Har du haft en stalker? Nej inte vad jag märkt i alla fall.

17. Minns du dina/din musiklärares namn? Japp japp.

18. Hur bra är din syn? Närsynt är jag och idag får jag veta hur mycket *S*.

19. Har du varit på ett party? Jodå men inte nyligen.

20. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? Nej nej absolut inte!

21. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror? Kul

22. Har du varit utomlands? Ja i Danmark och Tyskland.

23. Har du sett din bästa vän naken? Ja när vi var på badets omklädningsrum.

 24. Vilket är det bästa bröllopet du varit på? Mitt eget så klart ;).

25. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål? Skulle de säkert men nog mest förvånad eftersom jag inte var den typen i skolan som slogs, inte nu heller för den delen.

26. Var är dina syskon just nu? En är i alla fall på jobbet, de andra… ja vem vet...

27. Vad var den senaste drömmen som du minns? Det var en mardröm och den vill jag helst glömma.

28. Vilken tid gick du upp imorse?  Vaknade runt 8. 

29. Vad ska du göra i helgen? Fira midsommar och ta det lugnt.

30. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? *rodnar* det vill jag nog hålla för mig själv. 

31. När var du riktigt sjuk senast? Ett tag sedan.

32. Vem är den senaste kändisen du tog på? Inte en aning

33. Vad finns i din bakficka? Har ingen bakficka på joggingbyxorna.

34. Har du färglinser? Nix.

35. Vad gjorde du klockan 2 inatt? Var uppe en sväng och drack vatten.

36. Vad är det första du gör på morgonen? Önskar att jag kunde få sova lite till och sen brukar jag kolla på nyheterna på tv.

37. Vad ska du göra efter det här?  Hänga tvätt på torkvindan men hjälp av töserna.


Någon som känner för att fördriva tiden lite så anta utmaningen och skriv en kommentar att du gjort det.

 
 
Snäckan

Snäckan

17 juni 2009 12:28

Antagen:-)

http://snackansfibrodagbok.blogspot.com

 
Kimmie

Kimmie

17 juni 2009 14:00

Kul lista, gör antagligen den senare. Ska ut och njuta av solen lite först. Ha en skön dag.

http://kimmietid.blogspot.com

 
Ingen bild

-Nena-

17 juni 2009 18:14

Snäckan - Kul att du antog den, jag har varit inne och läst också :)

 
-Nena-

-Nena-

17 juni 2009 18:15

Kimmie - Ok då kollar jag sen om du gjort den.
Ja njuta av solen får man göra när den visar sig.

http://nena.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Hossan

18 juni 2009 20:56

Kul med listor, jag har också gjort den nu

 
Ingen bild

-Nena-

18 juni 2009 21:02

Hossan - Kul då tittar jag in till dig och läser :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards