¨

Direktlänk till inlägg 16 juni 2009

Tankar som snurrar, löpande tikar och yngel.

Av nena - 16 juni 2009 10:00

 Natten kunde ha varit bättre. Jag har mestadels legat och snurrat i sängen och i huvudet har en massa tankar snurrat...är det så det ska vara nu eller jag kan släppa det hela om ett tag och förska njuta av de dagar jag in te ha något inplanerat.


 Nu löper bägge hundarna, den ena är pestig och bitchig medan det är sååååå synd om den andra. 

Visserligen skönt att de löper samtidigt så man sen är av med det... 

Den stora har bara lite svårt att städa efter sig så man har ständigt en våt trasa eller mopp framme tycker jag. Vi har testat tikskydd på henne men det biter drar hon bara av så det får vara. Hon brukar bli bättre på att städa en bit in i löpet. 


 Vi har ett yngel i tanken, ett svärd-bärar-yngel. Kanske fler?? Vi har bara sett ett och det är så sött så :)

Kul att det verkar fungera bra med akvariet denna gången, sist vi hade så var det bara en massa sjukor hela tiden.


  Nu ska jag se om töserna är vakna och vill ha frukost.

 

 
 
Ingen bild

Annica

16 juni 2009 12:44

Bäst är det att försöka förtränga det du har framför dig och leva dag för dag. Lättare sagt än gjort..I know.
Tikskydd går inte alls hem här heller hos mina (o)djur.

 
Ingen bild

-Nena-

16 juni 2009 13:22

Annica - Ja jag vet ju det men som sagt....
Får se till att ha annat i tankarna istället och fullt upp så kanske det går.
Nätterna är nog ändå värst.

Nej tikskydd är inget kul. Vår Ronja kunde ha det men hon hade så mycket päls så den syntes inte på henne så ibland släppte vi ut henne utan att ta av och då kissade hon i det ... inte så kul det heller *S*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards