¨

Direktlänk till inlägg 12 juni 2009

Håll i hatten

Av nena - 12 juni 2009 08:05

Jösses vad det stormar.

Glad att vi har taket kvar på huset för i natt har det låtit som om det skulle fara av.

Inte mycket sömn jag fått och nu är jag så trött så jag kan stå och somna.


 Väckte J och hon gick och fixade till sig och när jag frågade henne om jag skulle hjälpa henne med håret, hon ville ha det lockat så sa hon -Mamma titta ut, hur lönt är det?  Nä det har hon ju rätt i....

Hopplöst att det alltid ska vara sådant väder när det är skolvslutning. Alltid riktig höst då :(

Inte så kul att ta på fina sommarlinnet och vita trekvarts-byxor *suck*


 Ute har det fallit träd sa maken och talade om vilket håll vi skulle köra för att slippa få ett över oss.

Mormor kör J till skolan och sen tar maken komptimmar så han kan hämta henne när hon slutar. Hon hade bestämt att hon skulle åka buss hem med kompisen som också bor här ute men vi vill inte ha henne gående från buss och hem sedan.


 En trött M har också kommit upp och hennes första kommentar var

- Undrar om festtälten står kvar eller de har lyft. 

Hon minns ju när vi hade vårt uppe då hon konfirmerades och det började blåsa dagen efter innan vi fått ner det. 


....och nu ringde mamma, hon måste fara till sjukhuset med pappa som har ont i bröstet....måste fixa annan skjuts till J.... 


 
 
Kimmie

Kimmie

12 juni 2009 08:22

Ja, idag är det ett fasligt oväder - vinden tog tag i mig på cykeln så det var riktigt obehagligt. Inomhusväder!
Hoppas att din pappa kom iväg och att det snabbt blir bättre.

http://kimmietid.blogspot.com

 
Ingen bild

-Nena-

12 juni 2009 08:39

Kimmie - Ja idag vll man inte vara ute.
Jo pappa är på väg...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards