¨

Direktlänk till inlägg 17 mars 2009

Irriterande

Av nena - 17 mars 2009 19:07

 Ibland har ju inlägg försvunnit innan man fått dem i i bloggen. Nu har jag lärt mig att kopiera texten i mellan åt om det är långa blogginlägg jag gör.
 För ett par dagar sedan märkte jag att svar jag lägger bland kommentarerna inte dyker upp. Jag skriver och får upp rutan att den måste godkännas innan publicering... men så finns den inte bland -ej godkända kommentarer-.

Hur många kommentarer har man då tappat kan man ju undra och hur är det samma hos andra, jag lägger kommentar och den kommer aldrig fram.

*Surar lite*

 Mätt i magen är jag efter middagen, fläskpannkaka hade vi idag och jag åt alldeles för mycket. Gott gott!
Det har inte blivit mycket gjort idag men jag har faktiskt slängt in en maskin tvätt som någon annan snart ska få hänga upp. Precis som jag bestämde mig för i morse...
När M kom från skolan så städade vi "godisskåpet". Kastade en del gamla godisar och la det andra i burkar med lock.
Vi har ett skåp där töserna brukar slänga in sitt överblivna godis och nu var jag trött på att få det i skallen när jag öppnar för att ta något där inne så jag fixade två stora plastlådor (sådana som de har godis i i affären) och så får de ha vars en sådan istället.
J var på juniorerna idag, de målar tavlor... såg jag på kläderna (där av tvättmaskinsstarten).

 
 
Ingen bild

Hossan

18 mars 2009 08:03

Ja, datorns värld är sin egen och det händer saker som i alla fall jag inte förstår. Men mina inlägg sparar sig som utkast om jag håller på och skriver för länge innan jag publicerar. Det är inget jag själv ställt in utan det bara blev så såg jag en dag? Datorn kan verkligen göra en sur!

Så till nästa sak - vaddå överblivet godis ? :-D På den här adressen blir det sällan något över (fniss) Allvarligt talat så var det ju bra uttänkt med burkarna. Så är det ordning och reda där med.

 
-Nena-

-Nena-

18 mars 2009 11:59

Hossan - ja datorn lever sitt eget lilla liv ibland. Det är ju bra att den sparar efter hand och jag har lärt mig göra det själv också när jag jobbar med något.

Hehe, här på denna adressen brukar det i stort sätt alltid finnas något överblivet... synd bra att det inte är något jag gillar, eller det kanske är tur att det inte är så ;)

http://nena.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards