¨

Direktlänk till inlägg 3 februari 2009

Kylen är fylld

Av nena - 3 februari 2009 14:53

 Mamma skulle iväg och handla så jag passade på att åka med och veckohandla och fylla på med saker som tagit slut.

Skönt att ha det gjort så jag slipper det senare idag.

 M är ledsen över att hon inte kom iväg till skolan. Hon sov till middag så hon var ju verkligen inte bra, normalt sover hon ju aldrig så mycket.

Febern har släppt och hon känner sig piggare och vill gå imorgon för då har de genomgång inför nästa del av provet som de har på torsdag.

Vi får se om hon får feber igen eller hur det blir. Inget bestäms förrän imorgon när klockan ringer.

 J kan nog gå imorgon, hon snuvar fortfarande men känner sig piggare.

Det är några envisa baciller som letat sig hit *suck*


 Ute är det kallt och rått, det blåser ordentligt och det spelade ingen roll hur mycket man hade på sig för det blåste liksom igenom en... inte ens hundarna vill vara ute.

Längtar jättemycket efter våren nu, tror inte jag längtat så mycket som jag gör i år faktiskt.

Jag vill ha varmt och ljust!


 
 
helga

helga

3 februari 2009 15:33

Jag längtar så det värker efter våren...

Nu är jag orolig att tösen min ska dra på sig någon ny smitta. Det finns gott om bassilusker på dagiset där hon prao:ar.

http://helga1.bloggagratis.se

 
helga

helga

3 februari 2009 15:56

Jag har länkat till dig eftersom du kom på detta med länk till uppdragbarn.se . Det är ju bra om ännu fler gör likadant så jag hoppas det är OK att jag gjorde lika som du!!

http://helga1.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

3 februari 2009 18:23

helga - Helt ok att du gjort som jag. Bara bra att fler gör det.
Ja risken är ju att dottern din drar på sig något från dagis, hoppas dock hon slipper.
Ja våren får komma precis när som helst nu.

http://nena.bloggagratis.se

 
Kimmie

Kimmie

3 februari 2009 19:16

Ja, längtar också helt otroligt mycket efter vår - mer ljus, ljusgröna löv sommar på väg.

http://kimmietid.blogspot.com

 
-Nena-

-Nena-

3 februari 2009 19:54

Kimmie - Om vi är många och önskar tillräckligt hårt kanske vi kan våren att skynda sig hit ;)

http://nena.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Hossan

3 februari 2009 22:13

Ja, jag vill också att det ska bli vår NU en lång och skön sådan!

Trist att bacillerna håller sig kvar.

Förstår att inte ens hundarna vill ut i det här vädret!

 
Ingen bild

-Nena-

4 februari 2009 07:12

Hossan - Ja en lång skön vår vore skönt.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards