¨

Direktlänk till inlägg 28 december 2008

En lur på soffan

Av nena - 28 december 2008 20:50

det har jag tagit efter maten, det är inte ofta som jag somnar på soffan men i kväll gjorde jag det. Nu måste jag hålla mig i sittande läge så att jag kan somna när jag väl lägger mig i sängen.


 Det har inte blivit gjort något här hemma Vi har alla suttit vid dator eller tv. Ja hundarna har ju fått sina promenader och bus men det är ju bara något som finns med i vardagen. Skillnaden i dag var att jag tog en sväng med mammas hund ensam eftersom våra löper och vi ville inte ha deras kille tillsammans med dem då ;)


 I morgon ska vi iväg och veckohandla och då ska J och kompisen F med och springa i klädaffärerna och försöka fynda på rean. Jag har ingen ork till det men jag lovade M att följa med henne till New Yorker så hon kunde kolla lite där.  Hon hittade ingen kompis som var hemma och kunde åka med och det är trist att gå själv. Att gå med lillsyrran och hennes kompis är ju inte heller så kul, då är det roligare med mamma ;) och vad gör man då inte som mamma?


 Jag ska inte sova än men jag säger ändå godnatt och sov så gott. 

 

cute  
 
Ingen bild

Annica

28 december 2008 21:27

Vad är det under täcket som rör sig på bilden? En spindel med sina livliga barn?????????

:-D

Sorry Nena jag kan baa inte låta bli att retas :-D

 
Kimmie

Kimmie

28 december 2008 22:17

Skönt att bara vara slapp ibland. Hoppas ni hittar några fynd imorgon utan att det blir för slitsamt.

http://kimmietid.blogspot.com

 
helga

helga

29 december 2008 14:49

Dottern är ute på en ny runda på stan. Hon ringde om ett par jeans som hon hittat för bara 200:-. Bara att slå till.

http://helga1.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

29 december 2008 20:24

Annica - Hehe, nej nej vill inte ha fler spindlar i sängen *hua mej*

Kimmie - Det var faktiskt inte så hemskt mycket folk så det gick ganska smidigt

helga - Ja det gäller att slå till när man hittar fynd.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards